Omstrukturering av bloggen

Under de senaste åren så har mitt liv satts lite i svängning och jag har börjat omvärdera hur jag egentligen vill leva. Jag har nämnt vid ett par tillfällen här på bloggen att jag drömmer om att leva mindre, enklare och att jag medvetet tar små steg hela tiden för att förändra tillvaron till det bättre.
 
Ett ganska stort steg tog jag här i höstas när jag sa upp mig från min fasta ekonomtjänst, för att istället börja studera inredning och homestaging hos Inredningskurser i Malmö. Jag känner i varenda fiber att det var helt rätt beslut och jag har inte ångrat mig en sekund. För alla er som känner att ni är i behov av en förändring, ta chansen när den kommer!
 
Jag studerar på 50%, resten av tiden använder jag till familj, hem och allmänt pyssel, bl a den här bloggen. För att rikta in mig ännu mer på inredning och vad jag lär mig under resans gång, har jag bestämt mig för att skapa en till blogg som bara ska vara inredningsnördig. Denna hittar ni på lynxhouse.se. Där kommer jag att dela med mig av mina nyvunna kunskaper inom inredning, presentera formgivare och deras specifika alster och hur man skapar rum utifrån en önskebild från exempelvis Pinterest eller en film.
 
Här på Heavenli tänkte jag ägna mig åt pyssel, recept, lifehacks, boktips och allt annat som jag också är intresserad av. Med en tydligare struktur så tror, och hoppas, jag att innehållet blir mer sammanhållet.
 
Så vad ni har att vänta er av Heavenli är det här:
 
 
 
 
 
 
Du är givetvis välkommen att läsa båda!
 
Önskar dig en fin start på veckan.
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: blogg, enklare liv, förändring, ny blogg, omstrukturering