Mina inköp från Marinmuseum

Idag har det minst sagt varit blandat väder. Stekande sol på förmiddagen och nu är det spöregn och temperaturen har sjunkit med 10 grader. Så här sitter jag på altanen under en filt och tänkte visa vad jag plockade på mig i Karlskrona häromdagen.
 
 
I botten har vi mjuk och gosig pläd med ankare (!) på, överst till vänster en fin kökshandduk, följt av en väska till lunchlådan, och sedan en löpare. Nere till vänster är en kapsylöppnare, fullständigt onödig och alldeles underbar och till sist två mässingskrokar som jag ska sätta upp i hallen. Har snöat in lite på ankare då...
 
Fina och roliga saker som ska sätta lite piff på sommarstugan i Danmark. 
 
Nu ska jag ta mig samman och grilla lite lax till middag. (Får passa på innan det kommer mer regn)  Recept på god sås dyker upp här snart.
 
Trevlig kväll!
 
0 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: Karlskrona, Blekinge, Marinmuseum, inredningsinspiration, marint, strandhus