Tips på värdinnegåva

Hej i julstöket!
 
Hoppas ingen är sönderstressad ännu. 
 
Jag tänkte bara kika in och ge ett tips på en värdinnegåva, det kan ju bli många adventsfikor, glöggmys och julavslutningar här i december.
 
Mitt tips är då ett fint litet doftljus från Skandinavisk, säljs på Designtorget.
 
Detta fick jag själv av min syster och hennes sambo när vi hade familjemiddagen.
 
 
 
Jag är inget stort fan av doftljus, tycker för det mesta att de luktar mer än doftar. Det här däremot har en svag, frisk doft av gran, vilket passar utmärkt för ett skogstroll som jag. 
 
Skandinavisk har fler ljus med andra dofter som jag inte sniffat på än, men efter den här glada överraskningen ska jag definitivt prova. 
 
Trevlig måndag!
 
0 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: Designtorget, Doftljus, Grandoft, Skandinavisk, Värdinnegåva, jul, presenttips