Utflyktstips - Thuleslund

Igår var jag på en väldigt trevlig utflykt och besökte Thuleslund för första gången. Jag kan med absolut säkerhet påstå att det inte var sista, vilket ställe! Här finns verkligen allt, Möbler, kuddar, gardiner, burkar, ljusstakar, julpynt, lampor... och allt är snyggt stylat och uppställt. 
 
Vi gick runt i flera timmar och bara tittade, planerade och fantiserade. Jag gillar verkligen variationen av stilar, det finns mycket inspiration att hämta här. Och när blodsockret faller så är det bara att knata bort till café-delen där det serveras smörgåsar, pajer och diverse läckra bakverk. (Prova mintchokladbiskvierna, löjligt gott!) 
 
 
Allt som allt en väldigt trevlig tur! Jag kommer att åka hit snart igen, så jag kan bestämma mig för vilken burk mina pepparkakor ska få bo i.
 
Trevlig helg!
En kommentar publicerat i Inredning
Taggar: Möbler, Skåne, Thuleslund, inredning, inredningsinspiration, inspiration, utflykt
#1 - - Tess:

Vad mysigt det ser ut! :)

Svar: Det är det! Var nästan så jag flyttade in 😊
Linnea Hådell Löt