Detaljspaning - pompoms

Jag vet inte om det är jag som blivit nojig, men jag tycker att jag ser pompoms överallt just nu. Det kanske har varit så länge fast jag inte upptäckt något? 
 
Nu har jag iallafall listat några av de saker där pompomen utgör en söt detalj och tillför något extra:
 
 
Först ut är en pompom-girlang som duktiga Emily på JonesDesigncompany gjort. Jag är, som alltid, imponerad över hennes enkla och rena inredningsstil, så jag håller faktiskt på att göra en själv. Blir den bra kanske den t o m hamnar här på bloggen, ha ha.
 
Från underbara "Grevinnans butik och inredning" kommer den fina pläden som ser helt fantastiskt mjuk och gosig ut. Perfekt att svepa in sig i såhär års.
 
Fyndiq säljer nyckelringar med pompoms, kanske blir lättare att hitta nyckelknippan då?
 
Den fina halsduken kommer från Only och här gör pompomsen hela skillnaden, den blir rolig och lekfull istället för bara enkel.
 
Även på Lexingtons tröja Annabelle livar de upp helhetsintrycket. Lite juligt, mycket vintrigt och rätt snyggt.
 
En enkel svart väska blir genast lite glamorösare med en mörkt röd fluffboll. 
 
Så har ni några lampskärmar eller kuddar med små bollfransar, så är det bara att plocka fram dem igen! Lite lagom gulligt är ju aldrig fel.
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag!
 
0 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: DIY, Det lilla extra, detaljer, inredning, inredningstips, inspiration, pompoms