En rosa månad

Nu närmar vi oss mitten av oktober och den rosa månaden är i full gång. I år finns det fantastiskt många fina produkter att välja mellan, så jag har valt ut mina favoriter. Att försäljningen dessutom bidrar till forskning känns bra i magen.
 
Jag hittade en fantastiskt fin lykta hos Majas Cottage (som även säljer lyktor till förmån för barncancerfonden). Den med fjärilen hade passat perfekt i dotterns rum:
 
Bild: Majas cottage
Här går dessutom hela 50% av intäkten till BRO.
 
Andra fina produkter har vi här:
Bilder: Guldfynd
Guldfynd har både örhängen, berlocker och broscher, så man kan ha kvar sina rosa band länge.
 
Lindex har också släppt en Pink collection i år och min favorit ser ni nedan:
 
Bilder: Lindex, Apoteket Hjärtat och Ecco
Visst ser morgonrocken mysig ut? Tror mina morgnar skulle bli lite trevligare om jag kunde glida runt i den. Om jag dessutom startat dagen med duschtvålen från Apolosophy, så hade jag garanterat piggnat till.
 
Den söta pillerburken är från Apoteket Hjärtat, funderar på att köpa en och ha in handväskan till huvudvärks- och allergitabletter, bra att ha till hands.
 
Skorna kommer från Ecco och ser bara så sköna ut! De är dessutom fodrade, så man kan ha dem ett tag till. Gillar färgen också, passar perfekt såhär på hösten.
 
Solen lyser här idag, så nu bär det av ut i skogen, förhoppningsvis har frosten smält. (0 grader när jag vaknade!!)
 
Ha en skön tisdag!
 
 
0 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: inspiration, present, rosa bandet, skor, smycken