Finurligheter till bilen

Jag har spenderat rätt mycket tid i bilen på sistone och då blir det automatiskt som så att jag funderar på hur jag kan göra den lite trevligare. Och lite prydligare. Och lättare att hålla ordning i.
 
Väskan till exempel, så här års vill jag inte gärna ställa den på kladdigt bilgolv. Ställer jag den på sätet så finns ju risken att den välter. Så, jag har spanat igenom halva Internet och hittade den här lösningen:
 
Karbinhakar! Supersmart, ska fixa några så snart som möjligt. När jag letade efter detta hittade också jag fler smarta lösningar, se nedan:
För saker som man behöver ha i bilen, som isskrapor, matpåsar, snacks mm. 
Gillar även denna lösning för småskräp:
Inga fler parkeringsbiljetter eller kolapapper på golvet!
 
Och här kommer en favorit:
 
Precis! Slut på smulor och svårstädat kladd! 
 
Kommer snart att kunna bo i bilen på heltid 😊
 
(Alla bilder är hämtade från Pinterest)
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Lättstädat, bilresa, bra att ha i bilen, förvaring, ordning och reda