Fars dag - presenttips

Nu på söndag är det dags för Fars Dag igen. Jag måste erkänna att jag inte är bäst i världen på att fira denna dag, men om jag skulle ta och skärpa mig lite i år, så har jag samlat ihop lite tips.
 
För dem som gillar att läsa vill jag tipsa om Lee Childs böcker om Jack Reacher. En något okonvetionell problemlösare som reser runt i USA och snubblar in i allsköns problem. Jag läser själv den här just nu:
 
Bild: Bokus
Om man vill göra ett presentset av det så kan man ju alltid köpa något gott till, som fudge eller lakrits:
 
Bild: Bluebox.se
För de matlagningsintresserade kanske en pastamaskin kan vara något? (skulle ju gynna mig också, he he)
Bild: Bluebox.se
Min käre make är rätt mån om sina skor, så ett snyggt skovårdsset hade passat fint till honom. Just det här är så snyggt så att jag vill ha ett själv:
Bild: Loake
En annan traditionell Fars Dags-gåva är rakset, detta hittar du hos stayhard.se:
 
Bild:Stayhard.se
Sedan är det ju som så i vår familj att männen trivs bäst ute i skogen, tror vi är skogstroll allihop ha ha. Då är det ju tur att det finns bra butiker som Naturkompaniet som har allt vi troll behöver, så det de allra helst vill ha är nog presentkort där.  Tur att jag har några dagar till på mig att bestämma mig.
 
Önskar er en fortsatt trevlig måndag!