Badrumsförvaring

Nu när vi har fått ordning på de stora sakerna och alla möbler står på rätt våning och i rätt rum, är det dags att börja fixa med detaljerna.
 
Jag är ett stort fan av ordning och reda, så jag är barnsligt förtjust i allt som håller småplocket på plats. Som i badrummet, där det finns smink, penslar, bomull, småförpackningar och flaskor i en salig blandning.
I lägenheten hade vi en kommod med lådor, ungefär som den här:
 
Bild: Svedbergs
 
Prydligt och lättöverskådligt.
 
Nu har vi istället badrumsskåp och ett par mindre lådor, så jag letar snygga lösningar för småförvaring och tänkte dela med mig av vad jag hittat hittills.
 
Först ut är den här söta kaktusen från Lagerhaus:
Bild: Lagerhaus 
 
Perfekt för små smycken och klockor.
 
Jag hittade också de här fina burkarna till tops,  bomull m.m hos Mamsell K
 
 
Bild: Mamsell K
 
Och en söt liten ask från Hemtex för ögonskuggor och annat smått 
 
 Bild: Hemtex
 
Jag gillar också det här stället från Bluebox:
 
Bild: Bluebox.se
 
Där skulle jag ha mina penslar, läppglans, mascara mm. Ungefär som på bilden med andra ord. 
 
Så nu ska jag bara klicka hem lite saker, så blir det hur prydligt och fint som helst! 
En kommentar publicerat i Inredning
Taggar: Småförvaring, badrum, ordning och reda
#1 - - NORRSKEN EMMA:

va fin ask i guld från hemtex, den hade passat in hos mig

/Kram

Svar: Ja, visst är den söt? Funderar på att köpa en till sovrummet också. Ha en fin dag!
Linnea Hådell Löt