Julplanering v50

Det känns som veckorna bara rinner iväg, tänk att det är Lucia redan imorgon! Min hög med listor blir bara högre, har en lista för bakning, en för julklappar, en för handling... Nu är jag i och för sig en person som älskar att göra listor för all möjligt, så jag klagar inte så högt.
 
Så nu till planeringslistan för denna vecka, nu ska jag:
  • ordna mysig Luciafrukost
  • baka kakor och frysa in (efter provsmakning givetvis)
  • baka bröd
  • köpa gran
  • klä gran (nej, jag kan inte vänta till den 23:e)
  • köpa nya hyacinter (de från 1:a advent har gjort sitt)
  • handla de sista julklapparna
  • inköp del två, köpa mat som står sig, alternativt kan frysas in som färs, prinskorv etc
  • pynta färdigt med det som inte kom fram till 1:a advent
Jag tänkte också se en eller annan julfilm och knäcka ett par nötter. Det ser ut att bli en bra vecka!